Monday, May 4, 2009

Kelahiran Baru Lagi..

Fuh..lamanya tak update blog ni. Saya lebih suka baca blog org dari update blog sendri :-p
Hari ni memandangkan masih berada dalam mood cuti, saya sangat malas untuk buat kerja ofis..haha..tambahan lagi, big boss tak masuk lagi. So, sangat sesuai la untuk menulis time ni..
Entry ni khas untuk sahabat terbaik saya dan en suami..malam semalam, sahabat kami selamat melahirkan/mendapat anak yang pertama. yeay!! alhamdulilah, akhirnya su selamat melahirkan baby girl..:-):-) kami pun tumpang gumbira..owh..sangat gumbira sebenarnya..tak sangka mereka dah jadi mama n papa..kami tak berkesempatan lagi melawat baby baru ni..harap2 ptg ni ada kesempatan. Tak sabar nak tengok mereka..cerita pasal su nak bersalin ni, saya pulak yg terasa cuak nya lebih2 tau..siap boleh mimpi bersalin plak..haha..walhal bakal mama time tu pun tak secuak saya. Anyway, tahniah untuk mama n papa baru ni..Sunaini n Zulhaimi aka botak ;-)
p/s : Happy 4th anniversary untuk sahabat saya cik puan yulie..wah..sudah 4 tahun yer..semoga terus bahagia hingga akhir hayat dan dikurniakan zuriat yang ramai :-p

2 comments:

Yulie Elveera said...

tenkiu zura, semoga ko pun sentiasa bahagia selalu (terpleot sikit2 tak apa.. hehehehehe)

azura said...

haha..ok2..
akan ku ambil nasihatmu..