Thursday, May 14, 2009

Cinta owh cinta

saya sakit hati, sakit telinga, sakit mata..

saya tak boleh nak terima apa yang dia buat,
saya meluat dengar apa yang dia bualkan,
saya sakit mata tgk dia bermesra dan bermanja apabila terima call,
saya sangat sakit hati..kenapa dia macam tu??!!

mungkin saya terlalu menyibuk dalam hidup dia,
suka hati mak nenek dia la kan nak buat apa pun..

tapi realitinya,

saya tetap tak boleh terima..

kenapa dia buat perangai macam tu,

dan saya tetap takkan boleh terima,
apabila seorang isteri bermain cinta dengan suami orang lain..

"sigh"

rasa nak sekeh kepala dua-dua orang tu..!!

#semoga apa yang terjadi depan mata saya ni tak terjadi pada saya dan en suami. Kalau cinta, cinta lah sampai mati..dan saya pasti kalau cinta di dasari atas rasa cinta kerana Allah, semuanya pasti sejahtera dan sempurna :-)

3 comments:

Lissa said...

itu bukan cinta. itu nafsu. hampehs.

TuN TeJa said...

Aku cukup pantang baca citer yg cm gini...rasa nak luku2 je kepala mrka..kerna aku ada pengalaman disebaliknya!!!

azura said...

mmg rasa sgt geram tau..ish..mmg hampes