Friday, May 29, 2009

Dulu - kini

Dulu

PETALING JAYA: Dua maut dan dua parah, manakala lima lagi masih tertimbus dalam runtuhan bangunan empat tingkat yang pernah menempatkan Jaya Supermarket di Seksyen 14 di sini, petang semalam. Sebahagian besar struktur bangunan berusia lebih 30 tahun itu, yang hendak dirobohkan, dikatakan runtuh kira-kira jam 5 petang, dipercayai disebabkan keadaan tanah di sekitar kawasan berkenaan yang tidak kukuh. Ketika kejadian, antara 20 hingga 30 buruh warga Indonesia menjalankan kerja merobohkan bangunan berkenaan untuk pembinaan semula.


berita penuh di sini..terkejut saya baca berita ni..ni lah salah satu tempat saya pergi kalau kuar outing zaman2 saya belajar di matriks pj dulu..tak sangka plak jadi mcm ni..saya pun mmg dah lama tak jejakkan kaki kat Seksyen 14 ni..kesian betul dekat semua yang tak sempat selamatkan diri..

Kini
...................................................................................

hari ini saya dah tak busy sangat..yeeayy! tender-tender sudah selamat disubmit semalam. bersilat kami bertiga 2-3 hari ni..alhamdulilah, smlm bos bgtau tender yang kami submit on 27th tu, ada harapan besar kami bleh dapat..hahaha..tender yang kami silap ingat tarikh submission tu..refer entry sebelum ni..sejuk hati dengar..harap-harap berjayalah!!...sekurang-kurangnya, company masih ada lagi project untuk run at least until september nih..phew..risau beb, dalam ekonomi macam ni, project banyak tak masuk, bila tak masuk, kami kurang kerja, bila kurang kerja.... macam-macam kemungkinan bleh ada..


No comments: