Friday, May 29, 2009

Grrr..!!

Saya geram sungguh..account dept tak nak keluarkan gaji saya lagi..
nak tunggu jugak sampai 30hb..dah tentulah 30hb hari sabtu..
esok pun bukan turn saya bekerja..dan kalau bagi esok pun, bukan ada gunanya..
sama jer macam hari isnin depan dia bagi..

haiisshh..saya mmg geram lah
diorang ni malas sangat nak mintak dengan bos sign gaji awal untuk kami yang bekerja less than 1 year ni..
tau lah gaji diorg dah masuk awal-awal dan tak perlu susah2 pergi bank nak bank in cheque..
timbang rasa lah sikit ngan kami ni ..

entahla..kerja kt company ni..kadang2 buat saya naik angin sangat..
banyak sangat diskriminasi!

dari elok2 mood saya pagi tadi, dah tukar tak elok dah ni..tak ikhlas betul keje hari ni..

dan esok, jangan harap saya nak gantikan officemate yang sorang tu..dia minta saya gantikan dia kerja esok, sbb dia nak pindah rumah..tapi dah jadi mcm ni, tak dapat la den nak tolong..hari ni pun takde mood nak kerja..apatah lagi esok..bak kata amir.." i'm sorry...!" lu settlekan lah sendri..

No comments: