Friday, April 9, 2010

tidak mahu terkena lagi

Saya asyik diserang migrain lately. Angin dalam badan pun bertambah banyak. Semalam terkena lagi. Nasib baik hawa drive kan keta waktu balik kerja, dan k aleya tolong urutkan kepala mlm td. Lega skit kepala waktu bangun tdo tadi. Saya malas nak fikir dah kenapa boleh diserang migrain.

Kadang2 dah jaga makan minum n tak kena panas pun kena jugak. Saya sekarang pun malas nak berpantang minum nescafe! haih, mungkin sbb tu terkena migrain semalam. Asyik mengantuk je waktu office sbb tu minum nescafe. Saya sekarang pun tak mkn apa2 suppliment or multivitamin. Sbb tu badan asyik penat. Dengan beban kerja yang banyak dan perjalanan pergi balik kerje yang jauh.

hmm..dah tiba masanya untuk saya lebih berdisiplin lepas ni. Lebih berdisiplin untuk makan multivitamin dan jangan selalu minum nescafe!

3 comments:

yulie elveera said...

betul la aku pun malas lately nk consume barangan kesihatan. tu sbb ngntuk cepat dimalam hari..
next week consume balik la!
next time, ngntuk je pi minum air putih panss.. hehe . sure mata jadi terbeliak!

*psst; sib baik aku bukan kaki nescafe.

azura said...

aku siang hari pun mengantuk..mlm lagi lah cepat mengantuk..

hehe..nnti aku minum air putih panas ok..tq!

hajja said...

kau minum la pegaga blend
basuh akar dia dulu


tyak pun daun celeri