Thursday, December 17, 2009

Pagi td after subuh, mr husband keluar bli breakfast while sy bersiap2 untuk ke ofis. Hari ni terlebih rajin, lepas subuh terus bersiap siap. Selalunya bermalas malasan dulu di depan tv :p Kami breakfast nasi lemak n teh o' panas hari ni :)

Saya sampai ofis awal hari ni. Hampir 1 jam awal..hehe..sejak2 bos cuti hampir 2 minggu ni, saya jarang smpai ofis awal. Biasanya, sharp2 jam 9 la smpai. Hari ni terlebih rajin nmpknya.

Hari ni perut terasa kurang enak. Entahla, tak tau bahana nasi lemak pagi td atau apa. Terasa sakit disebelah kiri. Mungkin angin. Entahla..Akibatnya, lunch td, walau terasa lapar, saya tak menjamah nasi pun. Tak de selera nak makan.

dan sekarang, terasa sakit belakang n pinggang pulak. haih..dan mcm org tua pulak. Ntah kenapa sakit ni dtg semula. dah lama tak kena. Selalunya kalau saya stress2, sakit belakang dtg menyerang. Tp rasanya, sy tak stress sekarang..heh, penat kot agaknya..hmm.. rasa sangat tak selesa nk duduk skrg ni.

Sebelum terlupa, selamat menyambut awal muharam esok untuk semua :) cepat je masa berlalu kan? dah masuk tahun baru. Semoga tahun depan akan lebih baik drpd tahun ini..amin..satu lagi, mulai esok, buah hati saya akan berhenti merokok ! :) alhamdulilah..hehe

ok lah, selamat bercuti esok (saya terpaksa bekerja..sob..sob..inilah bahana bekerja dgn cina yg tak satu malaysia!pentingkan cuti CNY dia jer smpai cuti umum pun terkorban sama..tak sensitif sungguh) dan petang ni jgn lupa saksikan perlawan pasukan Malaysia vs Vietnam. Semoga kemenangan berpihak pada kita.

3 comments:

naem said...

aku pun x cuti esok. Huhuhu...

azura said...

ye ker naem? kita serupa :( :(

Naemah said...

itu lah cmpany cina taiwan...
1st ramadhan yg johor patut cuti pon dia tak amik.... dulu deepavali pon tk amik sbb takde indian, lately ni br ada