Thursday, December 3, 2009

Azam baru

Lebih kurang seminggu lagi kita bakal menyambut tahun baru 1431H. Insyaallah, ada berita gembira bakal saya raikan 1 Muharam nnti :) En Suami berazam nak berhenti merokok bermula tahun baru Hijrah 18 Dis nih..yeay! Harapan saya agar betul2 berhenti merokok ye yang :p

Saya yakin buah hati saya mampu buat. Berbuih dh nasihat suruh berhenti merokok, tapi tak berhenti2 jugak. Alasannya ttp sama, "papa dh bertahun merokok, takde pape pun?" heh..ada sajalah jwpn org lelaki ni kan bila kita suh berhenti merokok.

2 comments:

yulie elveera said...

aku lak g gatal nk tgk laki aku smoking. bukan permenant la, saje nk tgk.. skali kene smash balik ngn laki aku. so terus insaf.. hahahaha

azura said...

haha..kelakar la ko nih..hehe..jgn bg diorg merokok..dh terjebak nnti..susah nk benti