Thursday, July 30, 2009

msg from someone 'salam...pekaba? dah pegnen ke?
ye, ianya hanya satu msg yg ringkas, tapi besar maknanya pada saya. wth dia nak tanya saya soalan ni. sedangkan saya dan dia tak kenal rapat pun. kenalan masa lalu yg saya sendiri dah tak ingat sangat bagaimana hubungan kami. memang kami pernah berchatting 2-3 bulan lepas. tapi saya tak expect ini soalan yg akan dia tanya selepas berapa lama kami tak berchatting. ye, mungkin dia nak beramah mesra dengan saya, tapi saya tak gemar soalan ni.
tak kiralah kalo org lain rasa soalan ni takde apa2 meaning ataupun tidak menyakitkan hati. tapi saya tidak. ini soalan sensitif buat saya. dan kalau betul pun saya dh pregnant, apa hal dia nak menyibuk?
saya belum pregnant lagi.. itu kenyataan nya sekarang.. dan buat masa sekarang, ini soalan paling sensitif buat saya. tolong jangan bertanya, tapi doakanlah saya. pertanyaan itu hanya akan menambahkan lagi je rasa pahit. kadang2 saya boleh terlalu positif dengan ketentuan Allah buat saya pada masa ni. ye, God works in mysterious way..mungkin ada hikmah saya tak dikurniakan cahaya mata sekarang. tapi sebagai manusia biasa, saya pun ada perasaan, yang boleh jadi lemah dan negatif dalam sekelip mata..

2 comments:

Zp said...

sabar... aku skang kalau orang tanya bila aku nak kahwin....

aku jawab... tahun depan... insyaallah.

hehe

jangan marah2. orang kata marah2 senang dpt baby.

eh baru 2thn kawen kannnnn... rilek arr

azura ahmad said...

baru setahun je zack..nmpk mmg baru, tapi harapan tu yang tinggi..
maybe aku over sensitive, tapi itu yg aku rasa skrg..

hehe..oks, aku tak marah2, cuma menzahirkan apa yg aku rasa

:-p