Thursday, July 9, 2009

Semangat yang hilang

saya dan rakan2 form 5 Buana. Rindulah kat semua!

Ingat lagi lagu ni? Zaman2 saya sek men dulu sangat popular lagu ni. Bila terdengar lagu ni, ingat time camp waktu form 5 dulu.Lagu ni la yg kitorg nyanyi. Hmm..tapi saya lupa la saya group mana. Magnificent 7 kot..yeker?!! haha..lupa la. Saya ni mmg kurang ingat memori zaman2 dulu. Even zaman belajar u pun byk dh saya lupa. Teruk tak? Tapi itu lah saya.



Semangat Yang Hilang


Tidak engkau seorang

Juang hingga titisan

Rempuh tak berharapan


Nanti aku di sana

Di ufuk pemikiran

Lalu menghayatinya


Kita laksanakan

Mata hati yang damai

Di sana kejujuran


Semarak impian segunung harap dipulang

Usahlah diragukan keupayaan sendiri

Hati yang membara mengikutkan kata-kata

Jawapannya di sini

Semangat kita yang hilang

Oh kita cari pulang


Malu bertanya kawan

Sesat cari jalan pulang

Biar ia berkesan

Di lubuk hati terbenam


by XPDC



No comments: