Monday, June 28, 2010

2 tahun sudah..

si demuk n si itam..hik..hik


Semalam genap 2 tahun saya jadi isteri untuk en suami yg saya cintai..hehe..saya yang menggelabah ni telah tinggalkan msg di facebook untuk en suami :p

-------------------------------
Yang,

Selamat ulangtahun perkahwinan yang ke 2 (kahkahkah..ayat skema..)

Ok.

Semoga perjalanan hidup kita yang mendatang akan bertambah baik.

Kita saling memerlukan, dan semoga ikatan yang terjalin atas rasa cinta pada Allah ni akan membawa kita kepada pengakhiran yang terbaik.
Semoga tahun-tahun akan datang kita akan dilimpahkan rahmat yang melimpah ruah dan dikurniakan cahayamata yang akan meneruskan perjuangan kita.

Sesungguhnya isterimu ini mmg sering terlupa, terleka dan terlalai. Sentiasalah menegur dan membetulkan kesilapan saya.

Walaupun perjalanan 2 tahun hidup bersama kita lalui dengan bermacam-macam rasa, saya tetap mencintai satu-satunya suami ( yang sekarang dah gemuk sikit :p) yang saya ada atas muka bumi ni.

Heh..oklah..sila jangan gelak guling-guling baca ucapan ni tau..hehe..

Apa-apapun saya tetap nak hadiah istimewa berupa gelang, rantai emas, berlian, handbag, baju2 baru dan lain-lain hadiah mewah-mewah ok.

Ikhlas dari isterimu yang poyo,
si hitam bucuk :p

-----------------------------

hehe..en suami balas pulak msg ni...ah..malu2..

------------------------------
Wahai sayagku hitam..memang tak dinafikan yang awak menggelabah..tetapi tiadalah bagi saya untuk menemui isteri yang amat penyabar serta taat sepertimu ini..

Pada saya tiadalah kata-kata yang panjang berjela unutk diterangkan mengenai perjalanan cinta kita ini melainkan hanyalah selagi ruh dikandung badan dan selagi dzat Tuhan masih memimpin maka cinta ini tetap terus tegak hingga ke akhirnya..salam


* semoga ikatan kasih sayang terus menghiasi perjalanan hidup kami berdua..amin..:)

16 comments:

yulie said...

LOMANTIK tapi lawakkkk.. haha
happy annv dear!
*kite kan geng gelabah.. wakakaka

azura said...

hehe..tq..tq :)

hahaha..geng gelabah ...

dhr said...

manis! =)
Happy 2nd anniversary. semoga berkekalan bahagia.

azura said...

:p

tq dian

Iirakuu Miiraii said...

Happy Anniversary !

azura said...

tq ierra :)

ms ngantuk said...

wah..berbunga-bunga :P

happy anniversary;
moga perjalanan cinta kasih syg awak bertambah mekar mewangi :D

azura said...

k kay, berbunga2 dan berama-rama tau...:p

hehe..tq..amin..

hajja said...

so chomel. happy aniversary

azura said...

tq hajja..

naem said...

shooo suweeet

happy anniversary.

azura said...

hehe..tq mbak :p

hajja said...

tu gambar at kursus kawin ke?

azura said...

tak lah..gambar sehari before anniversary..menyibuk ikut husband aku mtg...hehe..

gambar versi gemuk husband aku tu..

azura said...
This comment has been removed by the author.
Drama Mama said...

happy 2nd anniversary zura! hope for more years to come insyaAllah. :-)

http://twinkywinkystars.blogspot.com