Thursday, November 12, 2009

esok cuti :)


saya bercuti esok sbb pergi ESQ course with hubby ;) heh..tq to my FIL sbb sponsor sy dan en suami..lain kali sponsor lain pulak yer :p nnti saya update semua yer, apa sy dapat dr 3 hr course nih.
2 minggu ni, saya busy dengan kerja + malas nak mengupdate blog. last friday, saya ber'kampung' di site. Kena verify keje sub-con buat. dan yang paling memenatkan..kena verify jumlah pokok di tanam by sub-con..hahahaha..naik juling tgk pokok bunga yang banyak dh bersepah2 tu..nasib baik dapat sorang pembantu setia untuk saya. jd nya, kerja jd lebih mudah dn senang! haih..terperasan mcm jd pekebun bunga plak saya :p cuaca hari tu pun nasib baik mendung (tak berarti hujan) dan tak panas terik sangat. awal2, saya gigih meminta pembantu saya mengira satu2 pokok, tapi last2 kesian kat dia, kami guna cara yg lebih mudah dan pantas. alhamdulilah, akhirnya berjaya juga mensettlekan semua sebelum lewat petang.


Pembantu saya yg setia sedang gigih mengira pokok :p

Cantikkan pokok bunga nih :p apa namanya saya lupa la pulak..susah nk menyebutnya..pokok yg kecik2 tu..jenuh nk mengiranya..sbb byak sgt


Oh ya, skarang ni, saya baru jer mencuba mengambil Usana essentials. En suami hadiahkan pada saya sempena hari jadinya (haha..tunggu saya tak bg2 dia hadiah, dia pulak bg hadiah kt saya...nnti ek yang, nnti i blikan hadiah hari jd u..) Tapi, buat masa sekarang ni, tak dpt kongsikan lg hasil drpd makan usana essential ni..nnti sy kongsikan ye..

No comments: