Monday, September 28, 2009

Raya..raya

Saya masuk kerja hari Sabtu lepas. Heh..tak buat apa pun, mood kerja tak datang lg :p..gi kerja pun hanya sebagai syarat dh masuk kerja.

Mcm mana raya tahun ni? hmm..saya kempunan banyak mknn tahun ni. Tahun ni tahun kedua beraya ngan en suami, n tahun ni, giliran beraya di belah dia. Alhamdulilah, meriah juga beraya di belah dia, tapi meriahnya tak semeriah saya beraya di kampung. Saya kempunan ketupat, lodeh, ayam masak merah, sambal goreng dan rendang mak saya :( beraya di belah en suami ni, takde ketupat yg mcm di kampung,takde lodeh dan takde sambal goreng. Ketupat palas pun takde..huhu..raya kedua kami balik johor, semua mknn pun dah habis..alahai..

Tapi, di mana2 pun..sama saja. Yang penting, kita rayakan aidilfitri dengan keluarga yg tersayang :-)

hmm..semua org menepek gmbr raya yer..haha..saya pulak takde gmbar nak ditepek..mmg saya n en suami jarang ambil gambar..hehe..lgpun, di belah pihak saya di kampung, saya n en suami jer yg tak beraya di kampung pada 1 syawal, jadinya, takde la gambar kami..

Mungkin next raya, kena adjust balik sistem giliran kami. Tak syok pulak, tahun ni semua adik beradik saya raya di kampung, saya sorang je di rumah mertua. Ketinggalan lah kami. Pergi beraya rumah saudara pun, berdua jer, sbb semua org dh khatam beraya. Next year tukarlah!

Selamat Hari Raya semua :) kalau buat rumah terbuka, jgn lupa jemput :p

No comments: