Wednesday, September 2, 2009

hidupku sangat suram hari ini tanpa....BARN BUDDY! entah kenapa la tak dapat bukak ladangku hari ni..menyampah ok..saat2 boring buat keje kt ofis ni, tak dapat la menebas dan menyiram pokok. entah kenapa agaknya..hmmm
apa aktiviti anda cuti 3 hari yang lepas? hehe..saya? hanya menghabiskan masa di rumah. fuh..2 hari setengah tak keluar langsung. Berehat jer kt rumah n masak untuk buka n sahur..keluar shopping pun takde jugak. Dengar mcm boring jer kan? tapi best sebenarnya..haha..duk depan TV 24 jam.
Tapi, dalam keadaan saya berehat-rehat di rumah tu, rupanya seorang sahabat sekolah saya, Aeda tengah diuji kesabarannya. Anak kecilnya masuk ICU hari sabtu yang lepas, dan pagi semalam, si kecil Nujaid telah meninggal dunia. Terkelu saya waktu menelefonnya semalam pagi. Hasrat saya, untuk bertanyakan khabar anaknya, tapi berita sedih yang saya terima. Waktu saya menelefonnya, si kecil nujaid baru saja meninggal. Saya tau, aeda cuba menahan sebak, dan saya tak sanggup untuk memanjangkan perbualan. Besar dugaan buat dia dan keluarganya...tak dapat bayangkan jikalau saya ditempat dia.
Al-Fatihah..
Sedikit cerita ttg Nujaid di blog wawa

No comments: