Monday, June 8, 2009

Kenduri Durian (lagi!)


Hari ni kami 'kenduri' durian lagi. Bos belanja durian (lagi) untuk kali yang keberapa ntah. Durian kali ni sangaaaattt sedap :-) tapi tak boleh makan banyak sangat. Takut jadi mcm kes sebelum ni, terlampau banyak makan durian, balik rumah sakit kepala yang terlampau plus badan berangin..huhu..suffer ok! Selsema pun tengah melanda ni, so jangan pepandai tambah lagi masalah.


Apa-apa pun..bos ni asyik belanja durian jer, biler nak bagi bonus?? :-p (berangan je nih, mcm takde bonus je tahun ni..owh..sedar2 lah diri sikit ok, keje tak sampai setahun dah berangan nak bonus!! :-p)

2 comments:

Lissa said...

aku, kalau nampak durian, akan lupakan efek lepas makan durian... muahahaha.... bantai jerk! jgn ikot cam aku, tak baik utk kesihatan... hehe

azura said...

haha..hantu durian la ni..