Thursday, September 2, 2010

Berbuka di luar

Semalam boss belanja berbuka puasa di Degrees Restaurant, Pan Pacific KLIA. Lepas kerja, kami bertolak beramai-ramai ke sana. Tak jauh, lebih kurang 20 minit je dari ofis kami di Putra Heights.

Sampai-sampai kat sana, masih tak ramai orang lagi. Tempat duduk kami pun dekat dengan tempat makanan :) Heh, tak sabar time tu nak berbuka..hehe..tapi baru pukul 630pm..mak aih..lama lg tu.


lao pan (boss) yg sporting

Tak banyak gambar dapat ambil, dan tak banyak juga makanan dapat saya jamah. Kena migrain pulak semalam dekat2 waktu nak buka. Potong betullah..lebur impian nak makan sepuas hati..hehe..saje je tau migrain ni datang time ni..agak2 nya tak nak saya jamah banyak sangat makanan ber 'MSG' kot..haha

Feedback yang lain2..makanan semalam semua sedap2..ada macam2, local n international. Kambing panggang pun sedaaapp sangat. heh..membazair betul belanja saya smlam. Habis makanan yang masuk perut semua keluar balik. Migrain..migrain..kenapalah dalam banyak2 hari..hari smalam jugak ko nak dtg..rugi betul..nasib baik boss bayar. :p

3 comments:

ms ngantuk said...

migraine tu perut masuk angin la kot.
btw muka laopan ngan awak mcm lebih kurang :P

hajja said...

soklan cepumas, halal ke hotel tu ? hehehehe'

aku tak buka luar lagi tahun. this weekend kot

boss kau mmg sporting macam boyfren gelfren lak.. hihihih

azura said...

k kay:migraine sbb pagi smpai tghari kena buat site measurement kat japanese school..panas melampau plus kena naik tangga turun tangga..ceh..tensen jer
hehe..haah lah kan, baru perasan muka lebih kurang.

hajja:halal :) dh check dulu b4 pegi..hehe..bos aku yg ni mmg sporting..hr ni dia belanja ofis hydroponic melon pulak..sbb time buka pose hr tu aku ckp teringin nak mkn melon..haha