Monday, March 16, 2009

Suka duka

1. Saya mls nak update blog saya, lebih tepat lagi, saya sangat malas untuk menaip

2. Ketika saya menulis entry ini, saya sgt marah dgn rakan sepejabat yg duduk di sebelah saya! Dia sangat suka mengambil kesempatan terhadap org lain. Nama je ketua department, tapi selalu menyusahkan kami yg duduk di bawahnya. Gaji je besar, tapi makan gaji buta! Baik bagi separuh gaji dia pada saya!!

3. Hari ini saya mengetahui satu kebenaran tentang seorang lagi rakan sepejabat saya. Selama ini saya hanya mendengar khabar2 angin dari org lain, tapi pada hari ini saya sendiri melihat bukti depan mata saya. Disaat dia memberi perkhabaran itu pada saya, saya hampir-hampir menangis, lebih-lebih lagi setelah melihat kesan lebam pada badannya. Dia nekad untuk mengambil tindakan kali ini (dia menunggu sehingga hampir 7 tahun untuk membuat keputusan ini) . Saya doakan supaya dia tabah, dan terus berjuang untuk dirinya dan anak-anaknya.

4. Semalam saya melihat detik-detik kejuaraan Dato' Lee Chong Wei dalam Terbuka Switzerland. Saya melonjak gembira bersama suami dan adik ipar mlm semalam. Akhirnya berjaya juga Chong Wei mengalahkan Lin Dan.Yeay!! Tahniah buat Chong Wei (Tahniah juga buat pemain beregu lelaki negara Koo Kien Keat dan Tan Boon Heong yang mengalahkan pasangan beregu Denmark. Saya tidak menonton perlawanan mereka ) .

5. Awal bulan April ini, Insyaallah kami akan berpindah ke rumah baru.. :-)

No comments: